Pentru a-i face pe ascultători atenți la ceea ce se întâmplă în jurul lor pe stradă, Radio 21 si McCann Bucuresti lansează GO MONO – un proiect în cadrul căruia Radio 21 va emite MONO: adică ascultatorii vor auzi programele matinale ale postului de radio într-o singura cască sau boxă.
Proiectul GO MONO a fost lansat azi, 23 februarie, la matinalul Radio 21 – “Dimineața’n mare fel cu Bogdan & Shurubel” – care a emis exclusiv mono timp de 3 ore, pentru a se asigura că cei care îi asculta in caști, pe stradă, sunt atenți în acelasi timp și la ceea ce se petrece în jurul lor.
“Dacă ceva vi s-a părut “ciudat” la matinalul de azi, ne asumam întreaga responsabilitate – am emis întregul matinal mono, ceea ce înseamnă ca voi ne-ați auzit într-o singura cască. Vă promitem că este pentru binele vostru! 46% dintre accidente rutiere în care sunt implicați pietoni se întamplă pentru că aceștia ascultau muzica în caști și nu erau atenți la ceea ce se întâmplă în trafic. Prin Campania GO MONO ne propunem să educam tinerii și nu numai cu privire la acest pericol și să le demonstram că muzica bună se poate asculta și într-o singură cască, pentru a ne asigura ca auzim tot ce se întâmplă în jurul nostru când suntem pe strada”, a declarat Bodgan.
Proiectul GO MONO se va derula pe o perioadă de 2 săptămâni, timp în care vedete cum ar fi Delia, Calin Goia, Amna, Robert Toma, Mihail, Nicoleta Nuca sau Vanotek, vor susține mesajul campaniei și îi vor incuraja pe cei care ascultă muzica pe stradă (la radio si nu numai) sa folosească o singură cască și să ramână atenți la trafic. În aceeași perioadă, Radio 21 va premia ascultatorii care intră in jocul GO MONO și va avea activări speciale în online care să susțină campania și care să reamintească ascultatorilor să ramână în siguranță în trafic.
“Ne-am dorit să atragem atenția asupra unei probleme grave – numărul de accidente în care au fost implicați tineri care ascultau muzică în caști s-a triplat în ultimii 6 ani. Împreună cu Radio 21, timp de 2 saptamani, vom demonstra ca un gest atât de ușor de facut iți poate salva viața”, a declarat Alexandru Vasile, Copywriter McCann București.
Campania GO MONO este un experiment prin care Radio 21 a demonstrat că muzica se aude bine și într-o singura cască și o invitație ca atunci când suntem pe strada și vrem să ascultam muzica, să ne amintim să folosim o singura casca, pentru a fi în siguranță în trafic.