Eversolo DMP-A6 sau cum mi-aș face eu un streamer

Eversolo DMP-A6 sau cum mi-aș face eu un streamer

Analog si digital – fără dispute, vă rog! Un scurt istoric al aventurii mele în muzica digitală

Folosesc de aproape 12 ani un DAC Pioneer, care este principala mea interfață pentru muzica din surse digitale și streaming. Alături de pickup, acesta este cea mai utilizată componentă a sistemului meu audio. Nu intru acum în faimoasă dispută analog / digital, dar…

Mă simt minunat când ascult un vinil bun, ritualul ascultării și căldura sunetului tuburilor mă face să îndrăgesc, desigur vinilurile, dar și casetele și benzile de magnetofon pe care încă le mai folosesc.

Remarc însă, ca și mulți alți iubitori de muzică, doar că pe de o parte, pentru a păstra înregistrările vechi avem nevoie de o conversie analog digitală la standarde oricât de înalte (și care se vor îmbunătăți sper eu continuu în timp) și pe de altă parte, canalele de distribuție a muzicii au devenit eminamente digitale.

Mai mult, artiști și tehnicieni care au trecut prin zona de analogic spun că ar putea produce acum aceleași melodii mult mai bine, folosind tehnologiile digitale. Cineva dădea exemplu, celebrul album Dark Side of The Moon, pe a cărui prima ediție se remarcă în mai multe locuri că banda aia master, care fusese frecată de mii de ori pe înainte / înapoi la producție, a dat niște rateuri. Oameni mai deștepți decât mine au discutat despre analog vs digital, vi-l dau exemplu doar pe Harvey Lovegrove. Enjoy!

Revenind la experiența mea cu sunetul digital, ei bine, dinainte să cumpăr primul DAC, în 2011, îmi transformasem toate cd-urile în fișiere mp3 si flac (am povestit aici de ce) și cu timpul am început să cumpăr fișiere digitale (hdtracks.com etc) și evident am fost martorul evoluției incredibile a serviciilor de streaming.

Cu DAC-ul meu, puteam să fac toate acestea, până la fișiere de 192 kHz, 24 bit. Adică maxim ca și rezoluție cât găseam atunci. Evident, între timp, lucrurile au avansat, au apărut SACD, DSD, mai nou MQA, o mulțime de formate pe care nu le puteam asculta la potențialul lor.

Mai mult, în afară de fișierele locale și din NAS-ul meu, pe care le ascultam doar cu DAC-ul și folosind telecomanda lui, pentru serviciile de streaming aveam nevoie de un telefon sau tabletă, ambele din universul Apple, pentru că doar pe limba Airplay puteam vorbi cu DAC-ul meu.

SImțeam nevoia de ceva independent, pentru care telefonul să fie eventual pe post de telecomandă, să ies din universul Apple (nu că nu-mi place, dar de 4 ani am un telefon Android care îmi place și pe care nu vreau să-l schimb încă) și să pot accesa la maxim de calitate formatele și serviciile la zi.

Am testat mai multe streamere și mi-a plăcut mult Bluesound Node, de care altfel am scris aici. Evident că nu aveam buget pentru el și deși bună, aplicația Bluesound păstra dependența de telefon.

DIY Audio

Am avut șansa de când eram copil să meșteresc chestii electronice. Destul de repede, după primele sirene și receptoare radio, au apărut minunile audio. Amplificatoare (pe tranzistori, integrate etc), corectoare de ton și egalizatoare.

Așa că nu m-am dat înapoi, de exemplu, să-mi construiesc un preamplificator pentru pickup cu tuburi. Am butonat și construit multe PC-uri, ca urmare ideea de a-mi construi un streamer, așa cum vreau eu, părea posibilă. Există variante diferite, de la HiFi Berry (cu multe variații desigur), până la minunile făcute de Gabster și desigur incredibilele module (clock-uri, DAC-uri și interfețe audio) de la Ian Canada.

Să ne înțelegem. Un HiFi Berry – cel mai ieftin – sună mai prost decât un telefon. Și scopul meu e, dacă tot muncesc și mai și plătesc pentru asta, măcar să fac ceva cât mai bun, care să corespundă cerințelor mele actuale. Ca urmare, după socoteli multe și mărunte, doar din punct de vedere financiar, fără a pune în calcul designul, ergonomia și estetica și desigur timpul meu (ok, l-aș putea considera relaxare), am ajuns la concluzia că nu e fezabil să îmi construiesc un streamer.

Mai ales atunci când am remarcat că pe piața au apărut niște produse la a căror dezvoltare s-au luat în considerare criterii de design, performanță și fidelitate care corespund dorințelor mele.

Și înainte de a vorbi de Eversolo DMP-A6, că tot vă duc cu vorba de vreo 15 paragrafe, mi-aș permite să trec mai jos, succint, caracteristici obligatorii pe care un streamer al anului 2023 ar trebui să le aibă, fie că-i produs la Stescu acasă sau într-o fabrică onorabilă de pe bătrânul continent sau de ce nu, din China.

  1. Procesorul. Nu putem avea pretenția să decodăm semnale audio complexe și să livrăm informație curată către niște convertoare digital analogice serioase fără o putere de calcul corespunzătoare. Și în același timp să gestionăm o conexiune LAN gigabit și un display rezonabil. Zău, sorry Raspberry fans, chiar nu putem face asta serios cu Raspberry. Nu mai zic de incompatibilități legate de formate si DAC-uri…
  2. Dac-ul (sau dac-urile). Serioase, capabile și cât mai fidele. Pentru DIY, exista deja module DAC bune, făcute de exemplu de Ian Canada trec de suta de EURO – doar ele, fără modul de conexiune XLR și transformatoare…
  3. un generator de tact (clock), sau mai multe, în funcție de situație, cât mai precise și curate. Pentru DIY – evident că nu putem rămâne pe clock-ul de pe board-ul standard Raspberry. Sunt multe modele, de la mai mulți fabricanți – între 100 și 300 de euro
  4. sursa de tensiune. Exclus să folosim un alimentator de telefon. sunt necesare surse fie liniare, fie în comutație foarte silențioase. Evident că sunt scumpe.
  5. interfața vizuală – e nevoie de un display touch măcar cu rezoluție full HD, responsive, pe care să-l văd fără să-mi schimb ochelarii
  6. interfețe surse și conectori diverși și de calitate (ieșiri analogice RCA și XLR, digitale coaxiale și optice, poate și HDMI, intrări optice și digitale, USB pentru stocare și USB audio, rețea LAN gigabit
  7. interfețe wireless: WiFI și Bluetooth, aduse la zi cu standarde și codecuri
  8. nu în ultimul rând, carcasa. Pentru preampul meu cu tuburi, am săpat mult până să găsesc o carcasă decentă, la care ulterior am mai bricolat mult. Nu e perfectă. De aproape se vede că e DIY.
  9. soft și aplicații. Există multe variante de sistem de operare open source pentru DIY. Dar fiecare vine cu problemele lui. Sunt multe de învățat ca să-ți faci unul fără lag-uri și glitch-uri.

Înapoi la Eversolo DMP-A6

Construcție

Pot să vă spun că Eversolo DMP-A6, arată mult mai bine în realitate decât în fotografii și filme. Am luat de la prietenii de la AvStore.ro modelul clasic, un exemplar care a stat în showroom și m-a uimit din prima aspectul carcasei. Din aluminiu extrudat, negru brushed, cu o bază și placă frontală tot din aluminiu, cutia arata foarte bine, fără amprente și fire de praf culese prin aripioare. De altfel și acum, după aproape o săptămână de poposit la noi acasă, cu Runa învârtindu-se de multe ori pe lângă el, arată foarte bine, are un aspect elegant foarte bine gândit. S-a potrivit grozav în comoda unde țin restul de aparatura Hi Fi în living.

Evident că te frapează din prima displayul și butonul lateral care ține loc de on / off și de potențiometru de volum. Exact, avem nivel variabil al volumului la ieșire (pe toate interfețele). Pentru mine, de exemplu, care mă lupt să ascult muzica la un un volum rezonabil în primele 10 grade ale potențiometrului de volum al finalului meu Technics (mă rog, a preampului lui SU C800U), e o chestie genială, pentru că pot să reglez volumul mult mai precis.

Butonul are un inel luminos concentric, care servește și ca indicator de stare. Nivelul de iluminare se poate regla din setări și puteți alege dacă după shut down doriți sau nu să păstrați o iluminare a butonului (foarte scăzută, cât să-l remarcați pe întuneric).

Pe lângă buton, pe partea frontală avem displayul. Este evident, piesa de rezistență a streamerului, pentru că de pe el puteți controla configurația și funcționarea lui DMP-A6. E un display HD, de 6 inch, foarte prompt, pe care se afișează fie interfețele de configurare, aplicațiile de streaming sau playere, dar și mai multe variante de indicatoare analogice. Nu le-aș zice VU-metre, pentru că nu funcționează fix după principiul acestora și chiar dacă imită unele analogice, le lipsește inerția originalelor. După timpul de răspuns par mai degrabă peak meters. Nu se pune problema de precizie, sunt mai degrabă un element de design, care trebuie să recunosc, arată bine. Mă gândesc că, în timp, programatorii de la Eversolo vor oferi și alte variante decât cele 4 selectabile acum.

Revenind la construcție, pe panoul din spate sunt plasate toate conexiunile. Cred că lui Eversolo DMP0A6 nu îi lipsește nicio opțiune de conectare. Conectorii sunt de calitate, simți că mufele stau ferme după ce le fixezi în portul dorit.

Evident că pasul următor a fost să-i desfac capacul. Și ce-am găsit, corespunde descrierilor producătorului, cel puțin la o inspecție vizuală.

Eversolo DMP-A6 are o construcție foarte îngrijită a modulelor electronice. Componentele sunt de calitate și ansamblul întreg arată o maturitate absolută în proiectare dar și execuție sisteme audio profesionale.

În primul rând se remarcă separarea sursei de alimentare. Are un cablaj separat, pe care se observă mai întâi modului de comutație al sursei, care este ecranat și marcat de producător ca fiind Ultra Low Noise. Este clar o sursă dedicată și nu un modul luat aiurea de pe piața OEM. Sunt și niște condensatori audio grade plantați acolo, asta confirmă că avem de-a face cu o sursă cu adevărat proiectată să aducă cât mai puțin zgomot.

În partea centrală a plăcii de bază, sub radiatorul masiv din aluminiu (are răcire pasivă, ca urmare niciun ventilator nu vă va deranja în timpul funcționării), este plasat procesorul Quad-core ARM Cortex-A55, împreună cu memoria lui (4GDDR+32GeMMC).

Deasupra, în partea de interfețe digitale, este plasat procesorul de generația a treia pentru semnale digitale, XU316. Acesta tratează atât interfețele propriu zise, cât și transmiterea fluxului de informații către DAC-uri. Acolo se conectează și interfețele USB (intrări ieșiri audio USB dar și USB host pentru stocare externă. Mai mult, două cipuri DOH suportă standardul HDMI DSD si D2P multichannel, pe care le livrează, de altfel, către interfața HDMI prezentă. Deci puteți să-l cuplați prin HDMI cu un decodor multichannel pentru a asculta conținut audio corespunzător.

Pe partea de conexiuni digitale, găsim tot ce trebuie: intrări și ieșiri digitale coaxiale și optice, USB și bonus, cum spuneam mai sus, HDMI. (aș fi vrut să testez și HDMI-ul, dar nu am avut cu ce…)

Tot la partea digitală, sunt de remarcat cele două generatoare de tact (clock-uri) cu cristal de cuarț, declarate de Eversolo ca fiind low-jitter și foarte precise. În toate testele mele, audiția a fost impecabilă. Sunt curios cum sună varianta Master Edition, care aduce clock-uri ACCUSILICON FEMTOSECOND cu zgomot și jitter mult mai reduse. Ar fi interesant, când prietenii de la AvStore.ro vor avea în stoc așa ceva, să facem niște teste comparative.

Pe parte de rețea găsim interfața LAN de 1 Gb, vitală pentru streaming de mare viteză.

În ceea ce privește interfețele wireless, avem WiFi 2.4 + 5 G dual band ( 2 antene) și BT5.0, cu suport SBC/AAC/aptX/aptX LL/aptX HD/LDAC

Ceea ce e interesant, (probabil o premieră), este slotul M2 NVME 3.0 2280, pentru instalarea opțională a unui SSD. Producătorul specifică 4TB capacitatea maximă, vom vedea în viitor dacă apar modificări odată cu actualizările de firmware. SSD-ul este evident pentru a stoca local înregistrări muzicale. Partițiile SSD-ului sunt vizibile în rețea, prin protocol SMB. Nu am testat funcționarea cu SSD. Revin la asta când vorbim de soft.

Urmează DAC-urile. Pentru că nu e unul singur, ci sunt două, câte unul pentru fiecare canal. Dac-urile sunt model ES 9038Q2M, care împreună cu procesoarele descrise mai sus, permit lui Eversolo DMP-A6 să poată decoda și reda impecabil înregistrări DSD512 nativ, PCM 768KHz la 32Bit, MQA. Evident că pentru unele din limite, nu avem încă înregistrări pe măsură, dar sunt convins că vor fi în curând.

Odată convertit, semnalul este amplificat într-un etaj analogic proiectat pentru ieșire balansată (XLR) și nebalansată (RCA). Circuitul de preamplificare se bazează pe amplificatoare operaționale OPA1642 construite de Texas Instruments, cu zgomot extrem de redus, dedicate circuitelor audio de înaltă fidelitate. Pentru versiunea Master Edition, netestată de mine, operaționalele sunt upgradate la OPA 1612 cu distorsiuni declarate la 1KHz de 0.000015%.

Pentru RCA

Parametrii de ieșire pe RCA, sunt nu doar grozavi, dar probabil de neegalat prin orice configurație DIY. Nu am capacitatea tehnică de a-i verifica, dar având în vedere lunga istorie OEM a celor de la Zidoo, mă gândesc că au trecut prin furcile caudiene ale multor producători și integratori HiFi de renume.

Nivel ieșire: 2.6V 
Răspuns în frecvență: 20Hz~20KHz (±0. 2dB)
Gamă dinamică: > 124dB 
SNR: >124dB 
THD+N: <0.00011%(-119dB)@A-WT
Crosstalk: >-124dB

Pentru XLR, parametrii de ieșire sunt incredibili, mă bucur că am putut testa și asta, datorită lui Dan:

Nivel ieșire: 5.2V 
Răspuns în frecvență: 20Hz~20KHz(±0. 15dB)
Gamă dinamică: > 128dB 
SNR: >128dB
THD+N: <0.00009%(-120dB) @A-wt
Crosstalk: >-125dB

Ce poate să redea Eversolo DMP-A6, în ceea ce privește formate și servicii?

Pe scurt, poate să ajungă la halucinanta valoare de stereo DSD512, PCM 768KHz 32Bit, MQA

Aici e chestia interesantă, dacă prin porturi digitale nu poate mai mult de PCM 192KHz 24Bit, DSD64 Dop, MQA, din aplicații poate mai mult. O să mă întrebați cum, mai ales că e bazat pe Android. Ei bine, sistemul de operare, că tot trebuia sa vorbesc de el, este un Android 11 foarte customizat și procesorul audio EOS audio engine dezvoltat de Eversolo, trece peste restricțiile SRC. De aici și nebunia de parametri de mai sus. Când voi vorbi despre ce am ascultat, veți vedea.

Servicii de muzică: Tidal, Qobuz, Highresaudio, Amazon, WebDAV, UPnP (plus altele de instalat direct din white list-ul aprobat – am pus rapid Spotify, Tune IN și Radio Paradise)

Eversolo DMP-A6 este Roon ready. E al doilea device de acest gen care ajunge la mine fără să testez funcția. Pe viitor îmi propun să studiez mai mult despre Roon, poate să instalez versiunea de NAS pe Synology.

Pentru streaming din aplicații: Air Play, DLNA, Spotify, Tidal Connect, Qobuz Connect (testate toate mai puțin Qobuz)

De reținut că este compatibil direct audio în aplicații terțe cum ar fi Apple Music hi-res direct output

Compatibilități formate: DSD (.dsf/.dff/.iso/.dst), APE, FLAC, WAV, MQA, etc
2-channel and Multi-channel Gapless playback(FLAC,WAV)

USB-C Audio Input

USB Audio compatibil cu: Windows (7, 10), Mac, Android, IOS (toate testate de mine fără Windows)
Până la stereo DSD512, PCM 768KHz 32Bit, MQA 

Tot pe USB puteți cupla un CD player extern. Sau ca și mine, puteți lega un CD player sau un SACD player prin intrarea optică sau coaxială. Așa am reînviat playerul meu DVD / SACD. Dac-urile lui Eversolo DMP-A6 sunt net superioare lui Pioneer BDP – 170 (pe care îl alesesem tocmai că avea ieșire analogică, cu DAC-uri dedicate). E o diferență de vreo 12-13 ani între ele, enorm din punct de vedere al evoluției chipurilor electronice.

Sistem de operare si aplicații

Așa cum vă spuneam, sistemul de operare este un Android 11 puternic customizat, cu restricțiile SRC oprite. Ca și aplicații am folosit pe el Tidal (pe care piesele Master si MQA se aud foarte bine), Spotify – rezonabil ca și calitate, dar nu se compară cu Tidal.

Pentru fișiere redate local și din rețea (în cazul meu prin SMB din NAS-ul Synology), player-ul inclus este genial, m-am bucurat să ascult atât fișiere wav și flac dar și imagini ISO.

Sistemul de operare controleaza:

pentru AUDIO:

  • comutarea intrărilor
  • comutarea ieșirilor (concomitent merg doar RCA + XLR, nu că aș fi avut cum să testez, dar sigur va exista cineva care să spună că vrea o ieșire analogică cu una digitală concomitent) – de reținut că nivelul tuturor ieșirilor este reglabil prin butonul „potențiometru” frontal
  • evident reglaj volum și on off (shut down, restart)
  • la ieșirile XLR / RCA: filtre pentru DAC (8 instalate pentru a vă alege cea mai potrivită pentru sistemul vostru. Deși am trecut prin celelalte, cel mai bine mi s-a potrivit fast-roll-off-linear. S e poate regla și pasul in dB pentru volum.
  • la ieșirea HDMI: PCM stereo, multichannel sau auto, DSD native , DSD to PCM sau auto, SACD preferred area STEREO sau multichannel
  • USB DAC output: volume settings (follow system settings – iată că putem regla volumul pe digital, sau audio device), DSD audio (Native, DOP sau D2P), MQA support (not support, renderer, decoder and renderer) – deci cum vreti voi cu MQA-ul
  • fixed sampling rate output (original – așa am testat, sau de la 44.1 kHz gapless pana la 192 kHz)
  • volume control (limită maximă și mode passthrough)
  • Eversolo Original sampling-rate audio engine (on / off)

pentru DISPLAY:

  • luminozitate ecran și buton de volum
  • interval screensaver si mod
  • tip VU metru
  • teme vizuale la redare piese

pentru NETWORK:

  • WiFI
  • Ethernet
  • serverul de SMB (ca să accesati SSD-ul montat pe NvMe din rețea – genial să puteți transfera fișierele din calculator după ce le descărcați de pe site-ul magazinului ales de voi)
  • phone control: doua QR coduri ca sa descarcati aplicatia pt telefon și să conectați apoi aparatul la aplicație

setări generale:

  • limbă
  • tip tastatură
  • mod pentru portul USB OTG (storage sau transfer din PC)
  • time
  • factory reset

setări de transfer:

un ecran prietenos care vă dă adresele și setările pentru accesul din rețea a SSD-ului (pentru Windows si Mac)

about:

aici găsiți info despre firmware, IP și alți parametri actuali ai sistemului

APLICAȚIA EVERSOLO (testată pe Android, dar și iOS)

Aplicație: am remarcat încă de la prima utilizare, că aplicația, pe lângă design-ul și ergonomia ecranului, va fi cea care înclina balanța înspre Eversolo DMP-A6 versus tot ce am testat până acum.

Este o oglindă a tuturor setărilor de pe ecran, într-un sistem curat, bine organizat, fără lag-uri și desincronizări. Mulți alți producători ar trebui să arunce o privire la ea. Merită…

Ca și bonus, are o funcție numită CAST, prin care faceți practic un acces remote pe display-ul streamerului, văzând tot ce apare pe el și interacționând ca și când ați face asta local. GENIAL! Și da, puteți vede pe telefon chiar și VU-metrele.

Telecomandă: există pentru el o telecomandă, am uitat să-i întreb pe prietenii de la AvStore dacă o aveau în stoc, ar fi fost interesant de testat, cu toate acestea, m-am folosit pe deplin de aplicația de mai sus, care a funcționat perfect.

Cum se aude ? (în sfârșit, probabil cea mai importantă parte a articolului, dar Stescu e vorbă lungă..)

Sistemele de amplificare pe care am testat:

  1. principal, pentru ieșire pe RCA: Amplificator Technics A 800 S Reference + Preamp Technics SU-C800U + Egalizator Technics SH 8046 + boxe Valle V18 (nu le căutați, sunt atât de obscure, că nu există, 4 ohmi, 150 W)
  2. secundar, pentru ieșire pe XLR balansat, monitoare de studio Behringer Truth B3031A, moștenite de la Dan.

Sursele de intrare de pe care am testat:

  1. Tidal și Spotify, TuneIN
  2. redare locală de pe HDD extern
  3. redare în rețea de pe NAS
  4. DVD SACD player Pioneer BDP 170 cuplat prin cablu digital coaxial
  5. CD Player Sony CDP-XE330 cuplat prin cablu optic
  6. Mac Mini M1, cuplat prin USB C

Discuri și albume

  1. SACD Dire Straits – Brothers In Arms – 20th Anniversary Edition, disc fizic.
  2. Mark Knopfler – Tracker, 192 kHz, 24 bit. Sursa: HD Tracks
  3. Nagra 70th Anniversary Collection, DSD 64. Sursa: nativedsd.com
  4. Jean Michel Jarre, Electronica 1 și 2, 48 kHz, 24 bit, download bundle de la Deluxe Vinyl Edition
  5. Fleetwood Mac, The Dance, Tidal, MQA 44.1 kHz
  6. byron, Eternal Return, MQA 96 kHz 24 bit, Tidal
  7. Playlist propriu de test pe Tidal: https://tidal.com/browse/playlist/fa3d9d53-0981-4625-b528-6f44f85647a8

Pe sistemul audio principal , m-a șocat în primul rând spațialitatea și separarea dintre canale.

Intro-ul de tobe de la Money for Nothing a celor de la Dire Straits este foarte bine definit, și atunci când Sting intervine la backing vocals, ai impresia că stă fix puțin în dreapta chitarei lui Knopfler.

La Very Early a lui Bill Evans, chiar dacă dinamica înregistrării analogice pare la început să nu fie ce trebuie, ulterior te scufunzi în corectitudinea sunetului. Pur și simplu ești acolo cu ei, la fiecare ciupitură a contrabasului și la fiecare atingere a cinelelor.

Stardust a lui Jean Michel Jarre & Armin van Buuren de pe Electronica 1 vine să arate ce important este ca artiștii să producă muzica (mai ales cea electronică așa cum pot ei mai bine). Jean Michel Jarre a produs și ca atare a difuzat întreaga sa colecție digitală pe 48 kHz și mă bucur că studiourile nu au făcut resampling. La fel și Travalator cu Pete Townshend. Pur și simplu o încântare să-i auzi.

La Fleetwood Mac nu îți vine să crezi că asculți doar la calitate de CD, chiar dacă e, mă rog, în sistem MQA.
Bateria lui Mick Fleetwood transmite exact maturitatea artistică a lui, chitara lui Lindsey și bass-ul lui McVie se sincronizează incredibil cu vocile lui Stevie Nicks și Christine McVie. Pur și simplu genial. Am ascultat de multe ori albumul pe vinil și varianta 2.0 LPCM de pe DVD și e prima dată când versiunea digitală mă pune pe gânduri și îmi confirmă ceea ce spuneam la început despre producția digitală și avantajele ei. Am ascultat pe repeat I’m so Afraid și Landslide o seară întreagă… Incredibilă scena audio.

Playlist-ul de pe Tidal e ascultat de mine de multe ori, pe multa sisteme. M-au impresionat cât de bine s-au auzit Sangen Om Fyret Ved Torneham a lui Kari Bremnes, Rakim (live) de la Dead Can Dance, Take Five de Dave Brubeck și de remarcat, deși nu e înregistrat la rezoluție maximă, When She Wept, de Sam Vloemans (vă recomand să-i asculați măcar acest album, Bord du nord).

Pe sistemul secundar, nu puteam începe fără o melodie a lui byron, ca și tribut pentru cea mai bună voce masculină din rock-ul românesc, mai ales că Dan a lucrat mult, pe cele două monitoare de studio care sunt acum la mine, vocile pentru Eternal Return. Am ales Little By Little, preferata mea de pe acest album. Voi să ascultați întregul album, a fost unul dintre primele din muzica românească înregistrat la această rezoluție.

Billie Jean a lui Michael Jackson este electrizantă, cu niște punch-uri de înalte de o dinamică incredibilă, pe o separare de canale fantastică. Long live the king!

Mi-a plăcut mult cum sună și Infinity Repeating de la Daft Punk & Julian Casablancas, The Voids, de pe varianta remasterizată a celebrului album Random Access Memories.

Am încheiat cu Send Me An Angel din albumul Acoustica al celor de la Scorpions, în care emoția unui live acustic este resimțită de la fiecare chitară, la vocea inconfundabilă a lui Klaus Meine dar și la fiecare notă de pe violoncelul româncei Ariana Arcu. Incredibil ce poate să facă Eversolo DMP-A6 dintr-o sursă MQA de doar 44.1 kHz / 16 bit.

Concluzii:

Eversolo DMP-A6 este un exemplu despre cum trebuie construite streamer-ele cu tehnologia actuală. Dincolo de hype-ul pe care l-a stârnit cu designul său modern și aspectul arătos, sunetul este incredibil. Are aproape toate intrările și ieșirile de care ați avea nevoie (lipsește o ieșire de căști ca să fie un all-in-one).
Spun asta deși nu-l dețin și nici nu cred că voi putea aloca buget pentru el în următorul an. Poate aștept încă ceva timp să-i mai scadă prețul.
Un lucru e sigur: nu voi mai pierde timp gândindu-mă la variante DIY de streamere, care sigur ies mai scumpe și nu vor egala niciodată un streamer construit ca și Eversolo DMP-A6.

Mulțumesc pentru atenție. A fost un text foarte lung. Sper să vă fie de folos.

Mulțumesc prietenilor de la AvStore, a fost o aventură grozavă!

Streamerul Eversolo DMP-A6 se poate cumpăra de la AvStore.ro de aici (link neafiliat).

242

No Responses

Write a response

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.