relatii-cu-clientii

De ce KundenService e diferit de Departamentul relații cu clienții?

În ultimele trei săptămâni am contactat de trei ori trei firme diferite de la noi din țară pentru a le solicita diverse informații sau pentru a plasa o comandă pentru produse ce nu erau expuse în raftul virtual. Din cele 3 mesaje trimise, doar la unul am primit răspuns. Politicos că nu se poate ce vreau eu.
În același timp am contactat în limba engleză (pentru că nu mai știu suficientă germană) o firma de jucării din Germania. În cinci minute am primit mesajul automat de la serverul lor care mă anunța politicos că au primit sesizarea mea și că voi fi contactat în următoarea zi lucrătoare. Era sâmbătă seara. (Mare scofală veți spune, e doar un mesaj automat. Da, dar multe site-uri din România nu îl trimit și nu ai habar dacă mesajul tău nu zace printr-un junk folder).
Luni de dimineața am primit un email în engleză prin care mi se comunica acceptul pentru comanda mea (8 piese de schimb pentru un set de jucării), care costau puțin peste 100 RON. Mi s-au prezentat 3 metode de plată și două feluri de curierat.
După încă 3 email-uri schimbate comanda a fost plasată. După 4 zile comanda a ajuns la noi.  Se poate și așa! Au făcut un puști tare fericit!
Peste cîteva zile voi scrie pe larg despre aceste jucării și rolul lor în recuperarea lui David. Acum doar am dorit să marchez o diferență de atitudine.

3

No Responses

Write a response